sHIN cHAN Mati!!!

Pengarang dan pelukis dari Crayon Shin-chan, Usui Yoshito telah menghilang sejak tanggal 11 September 2009.

Maebashi: Seorang pendaki menemui mayat Yoshito Usui (51), kartunis serial terkenal Crayon Shinchan" di Gunung Arafune, Jepun, Sabtu pagi (19/9). Untuk memastikan apakah itu mayat Usui, polis akan mengenalpasti mayat tersebut dari dasar jurang di Gunung Arafune.

Sebelumnya Usui memberitahu keluarganya bahawa ia akan melakukan pendakian ke Gunung Arafune, 11 September pagi, Usui juga mengatakan akan pulang pada malam harinya. Namun setelah Usui tidak kunjung pulang pada hari berikutnya (12/9) lalu, polis Saitama bekerjasama dengan polis di Gunma dan Nagano terus melakukan pencarian.

Turut berduka cita, padahal komik crayon shin-chan belum tamat dan dengan ini kalau pengarangnya meninggal dan sudah dikenalpasti oleh keluarga bahwa mayat dengan ciri2 yang sama beerti komik crayon shin-chan tidak akan pernah tamat senasib dengan Doraemon yang tidak akan pernah tamat karana pengarangnya meninggal.

Setelah dikenal pasti
Pada 19september yang lepas kita di gemparkan tentang berita kematian Yoshito Usui (51tahun) iaitu pencipta watak kartun Shin Chan yang terkenal. Mayatnya ditemui dalam sebuah gaung di Gunung Arafune setelah keluarganya membuat laporan polis bahawa beliau tidak pulang ke rumah setelah keluar mendaki di gunung tersebut.




2 comments:

Noor Liyana Kamarudin said...

is it true?

kepala mentega said...

yup conform!!!!!

Post a Comment