Karena Maria!!!!

Hari ini krew wartawan Bernam Geng mendapat respon dari salah seorang daripada warga Bernam yang mahu berita ini di postkan ke dalam Blog ini sebagai pemberitahuan dan pengetahuan umum..di bawah ini merupakan petikan daripada berita tersebut.

JAKARTA - Berpuluh-puluh anggota pertubuhan Laskar Pembela Islam (LPI) semalam melakukan demonstrasi aman bagi menentang kehadiran pelakon lucah terkenal dari Jepun, Maria Ozawa (gambar kecil) ke Jakarta.

Demonstrasi aman itu dilakukan di hadapan pejabat syarikat filem Maxima Picture di kawasan Mangga Dua, Jakarta Pusat yang bertanggungjawab membawa Ozawa berlakon dalam filem Menculik Miyabi.

Jurucakap pertubuhan LPI, Eka Jaya berkata, anggota-anggota kumpulan itu akan menyerang syrikat filem tersebut jika mereka masih mahu meneruskan usaha membawa Ozawa atau lebih dikenali sebagai Miyabi ke Indonesia pada pertengahan bulan ini.

"Jangan salahkan kami sekiranya kami memporak-perandakan tempat maksiat ini (pejabat syarikat Maxima Picture) jika pelakon filem lucah ini tetap datang ke Indonesia," katanya. - Agensi


Hal ini mendapat respon negatif daripada salah seorang warga Bernam iaitu Saudara Hafizal atau lebih glemer dengan nama Pijart Eric. Beliau menyatakan bahawa masyrakat jakarta bukan sahaja tidak berfikiran terbuka malahan tidak melayan tetamu dengan sebaikanya. Beliau juga turut menimbulkan rasa kesal diatas tindakan masyrakat jakarta ke atas model dan perlakon idolanya Maria Ozawa. Belliau yang ditemui ketika bermaian Counter strike di kedianman warga bernam amat kecewa kerana pelakon kegemaranya itu tidak berkunjung ke Malaysia. Beliau memberitahu pihak krew sekiranya Maria berkunjung ke negara ini beliau adalah orang pertama yang akan menyambut kedatangan maria. Beliau juga akan memberikan layanan istimewa kepada pelakon popular jepun itu walaupun tidak mempunyai wang. Pihak Bernam walaupun tidak begitu setuju dengan keputusan saudara pijart itu tidak boleh berbuat apa-apa kerana hal itu merupakan kehendak individu.

Sekian laporan daripada Bernam Krew.



2 comments:

Jaki JIpang (adik kepada Pendekar Mustar) said...

erm salam perkenalan... salam muhibah... saya rasa isu berkaitan maria menado ni x perlu di perbesarkan la... isu tolet bocor di rumah bernam geng perlu diperbesarkan... hal ini berikutan terdapat beberapa kes yang telah dan sedang difailkan mengikut akta keselamatan kepala penghuni rumah bernam geng(1963)jika sabit kesalahan boleh didenda korek idug murugesu dan penjara selama 1 jam setangah atau kedua-duanya sekali.. Pihak berwajib perlulah mengambil tindakan tegas seperti mandi wajid@junub ditandas berkenaan... jika ada masalah sila rujuk fail bernombor 128(B) 14/3/80. HArap jelaskan hutang... sekian... Jabatan Hal Ehwal Kelab Motosikal Yamaha 80.

MICHELLEcheamSY said...

aiyo...best gial2 la blogspot korang...tak habis2 aku gelak tau....
aku mmg peminat No.1 korg la....kalo ada apa2...jgn lupa updatekan kat sini...

ur the best!!!!!!

Post a Comment