Ilmu Lakaran 3 penjuru!!!

ilmu mistik lakaran 3 penjuru

Percaya atau tidak ilmu mistik yang diamalkan oleh warga bernam geng amatlah luar biasa dan sangat mistik. cara menghasilkanya juga amat rumit kerana memerlukan otak kemalasan tahap 110% beserta dengan skill-skill yang berada di luar pemikiran manusia biasa. Ilmu mistik tiga penjuru ini amat bekesan dalam menyiapkan sebarang tugasan rumah mahupun tugasan di sekolah. Kerjasama diantara kumpulan juga amat penting tetapi bahayanya tetap ada kerana sebarang kesilapan boleh mengakibatkan munculnya sejenis makhluk aneh bernama 'palagiat'. Sekiranya mahkluk ini muncul bumi bukan sahaja berada di tahap yang paling bahaya malahan seluruh cakerawala akan berada dalam keadaan yang tidak tenteram.

Amaran ilmu ini tidak boleh digunakan bagi orang yang menganggap dirinya amat rajin.

2 comments:

prof. madya hussin labu labi anak seman tebu. said...

mengikut sejarah purba cina, ilmu 3 penjuru mula digunakan sekitar kelahiran babi tunggal yang terawal di antartik. penggunaan meliputi 1/3 akal waras manusia... jati diri yang tinggi serta motivasi perlu bg mengukuhkan sahsiah peribadi insan

Prof Madya Dato Dr. Kimlong Patranamwat said...

sy bersetuju dengan pendapat PM Hussin, ilmu ini sebenarnya telah digunakan secara meluas di sekitar kawasan kutub utara dan juga Afrika. Kawasan-kawasan ini sangatlah maju dan berpotensi tinggi sekiranya dibangunkan. Melalui ilmu 3 penjuru ini kbanyakan orang-orang afrika menangkap binatang liar seperti rimau, gajah, dubuk dan sbgnya, namun begitu penyalah gunaan ilmu ini untuk tujuan yang tidak berfaedah seperti membodek dan mencium bontot pensyarah amatlah tidak baik.

Post a Comment